Bourgondisch afscheid van fractievoorzitter Walraven

Fractievoorzitter Chris Walraven heeft dinsdag 19 december zijn laatste raadsvergadering als raadslid namens de partij. De steunfractieleden Erik Kobes, Reina Berends, Corné van het Laar, Jan Veerenhuis en Ed Wijnbergen boden 'hun' voorzitter een mooi afscheid aan. Dat Piep'n Harry in Vriezenveen de locatie was waar dit plaats vond is niet echt verrassend, want hier komt de VVD wel vaker om politiek stoom af te blazen.

Het werd, zoals je van VVD'ers ook wel kunt verwachten een gezellige avond waar heel wat politieke anekdotes van de afgelopen jaren werden teruggehaald. 'Je zou er best een boek over kunnen schrijven', werd de aftredende fractievoorzittter nog meegegeven. Walraven bedankte uiteraard zijn steunfractieleden, waarbij hij met name zijn bewondering uitsprak voor de leden Jan Veerenhuis en Ed Wijnbergen, omdat zij het zijn hele periode als raadslid met hem hadden uitgehouden.

Kortom een gezellig en feestelijk afscheid, waarbij ook al vooruit werd gekeken op de verkiezingen op 21 maart 2018. De VVD Twenterand is er klaar voor.