Coalitie probeert de kikkers in de kruiwagen te houden

De VVD gaat over de jongste ontwikkelingen in de zwembadsoap geen persbericht uitbrengen, hoewel het onderwerp zich er zeker voor leent. De partij volstaat voor nu, met een doorverwijzing naar het blog dat fractievoorzitter Walraven, daags na het debat over deze zaak heeft geschreven, In dit blog leest u wat er op 20 december 2016 gaat gebeuren en wat dit betekent voor de bouw van een nieuw overdekt zwembad in Twenterand. Bouwen nu? Dat is helaas nog lang niet zeker.

De coalitie probeert de kikkers binnen de fracties in de kruiwagen te houden, maar stuurt de rekening van 75.000,=  euro per jaar naar de inwoners van Twenterand. Het gevonden compromis in deze zwembadsoap maakt de kansen voor een nieuw zwembad er helaas niet groter op en werkt in ieder geval vertragend en ook dat gaat geld kosten.

Fractievoorzitter Chris Walraven schreef de dag na het raadsdebat hierover het volgende blog.  Oordeelt u zelf.