VVD Twenterand op koers richting de verkiezingen van maart 2018

Strategisch topoverleg door de fractie van de VVD Twenterand in Giethoorn.

Hoewel de verkiezingen pas in maart 2018 plaatsvinden heeft de fractie van de VVD Twenterand de koers richting 2018 - 2022 bepaald tijdens een geslaagd weekend in Giethoorn. Aan dit strategisch beraad werd deelgenomen door Reina Berends, Erk Kobes en Chris Walraven. Uiteraard kwamen een aantal onderwerpen aan de orde, zoals wie wordt er in 2018 lijsttrekker, wie komen er in aanmerking voor een wethouderspositie als dit tot de mogelijkheden zou gaan behoren, de volgorde van de verkiezingslijst, welke voorkeuren zijn er bij het mogelijk vormen van een coalitie en welke speerpunten zijn er voor het verkiezingsprogramma 2018-2022. Kortom er was voldoende te bespreken tijdens het weekend. Uiteraard moeten alle besproken zaken in de algemene ledenvergadering vastgesteld worden en besluiten de VVD leden en niet de fractieleden. De fractie is het echter volledig en unaniem eens met elkaar over het te volgen scenario en hoopt dat de VVD leden dit zullen overnemen. Uiteraard was er ook voldoende gelegenheid om te ontspannen want ook dat kun je aan deze partij overlaten. Kortom het was in alle opzichten een heel geslaagd en vooral zinvol weekend.